Ostatnio dodane
  • Błonnik – naturalny sprzymierzeniecBłonnik – naturalny sprzymierzeniec
    Wszyscy wiemy, że to substancja niezwykle pożądana w naszym jadłospisie ze względu na szereg dobroczynnych działań jakie wywiera na nasz organizm. Błonnik to złożona substancja, którą znajdziemy w wielu warzywach …
  • Owies – niedoceniany składnik dietyOwies – niedoceniany składnik diety
    Każdy choć raz zetknął się z medycyną naturalną. Ileż to razy w przeziębieniach wykorzystujemy stare, sprawdzone receptury babci. Sprawa nie podlega dyskusji, niekonwencjonalne podejście do zdrowia, roztropnie stosowane może okazać …
Najnowsze komentarze
    Strony

    postheadericon Kilka zasad zdrowego życia

    Wszyscy ludzie mamy trochę inne organizmy, ponieważ każdy z nas mieszka w innym miejscu, specyficznym klimacie, mamy inny wiek, wzrost i wagę, ale jest kilka zasad uniwersalnych, dzięki którym nasze organizmy będą zdrowsze. Bardzo ważne jest picie dużej ilości płynów i to nie zależnie czy temperatura w jakiej żyjemy wynosi minus dwadzieścia czu plus dwadzieścia. Zakłada się że dorosły człowiek potrzebuje około 2 litrów wody, wyjątkami są osoby żyjące i pracujące w bardzo ciepłym klimacie, tam zapotrzebowanie na wode może wynieść ponad 3 litry na dobę. Kolejnymi zasadami jest ruch pod każdą możliwą postacią. Im człowiek młodszy, tym oczywiście może pozwolić sobie na większą aktywność ruchową, taką jak sporty drużynowe czy siłowe, ale osobom starszym lub mającym dolegliwości wystarczy godzinka spaceru z psem lub współmałżonkiem. Dla zdrowia nie zbędne jest także odpowiednie odżywianie, a oznacza to taką dietę, która będzie bogata w witaminy i niezbędne minerały, a także będzie posiadała odpowiednią ilość kalorii.

    Comments are closed.