Ostatnio dodane
  • Odżywianie i zdrowieOdżywianie i zdrowie
    W sklepach możemy obecnie znaleźć mnóstwo produktów, z których możemy korzystać w naszym jadłospisie. Nie zawsze, jednak decydujemy się na spożywanie takich posiłków, które pozwalają nam na zbudowanie zbilansowanej diety. …
  • LidokainaLidokaina
    Toksyczność lidokainy jest w przybliżeniu taka sama jak prokainy przy zastosowaniu podskórnym w 0,5% roztworze. W większym natomiast stężeniu, np. 2%, jest jednak nieco bardziej toksyczna od prokainy. Ponieważ lidokaina …
Najnowsze komentarze
    Strony

    postheadericon Owies – niedoceniany składnik diety

    Każdy choć raz zetknął się z medycyną naturalną. Ileż to razy w przeziębieniach wykorzystujemy stare, sprawdzone receptury babci. Sprawa nie podlega dyskusji, niekonwencjonalne podejście do zdrowia, roztropnie stosowane może okazać się bardzo korzystne. Naturalne są nie tylko sposoby leczenia ale i składniki diety, które regularnie stosowane korzystnie wpłyną na nasz organizm. Taką dietetyczną perełką jest owies. Oczywiście nie zastępujemy naszych posiłków owsem, wystarczy kilka łyżek dziennie dodanych do naszego menu a korzyści okażą się niewspółmierne. Owies reguluje metabolizm, oczyszcza organizm z toksyn, złogów, reguluje poziom cholesterolu. Korzystnie wpływa na wagę, stan naszych włosów i skóry, działa moczopędnie. Posiłki zawierające dodatek owsa są przysłowiową bombą energetyczną. Zboże to, zawiera odpowiednią ilość białek, tłuszczy, węglowodanów, witamin i minerałów. Na szczególną uwagę zasługuje obecność krzemionki, która korzystnie wpływa na stawy, układ nerwowy i tkankę łączną. Owies odbudowując florę bakteryjną jest niezastąpiony przy biegunkach i zaparciach. Tak więc wzbogaćmy naszą dietę w ten dobroczynny składnik a zapewnimy sobie życie pełne sił witalnych.

    Comments are closed.